dinsdag 6 juli 2010

Nu ook HTC Desire verkocht!

Zondag was het “adios Nokia”, gisteren was het “adios HTC Desire”. De Desire is dus verkocht nadat ik er blijvende problemen mee had met mijn originele carkit van mijn auto. Gesprekken vielen weg, na enkele dagen maakte de HTC geen verbinding meer met de carkit, ...

Gisteren ook even gespeeld met de Google Nexus One en de Samsung Galaxy S. Ook Android toestellen, maar dit is toch een stuk beter dan de Desire. OK, je kan zeggen dat je de Desire ook zo kan maken (bvb door de Sense interface verwijderen, andere ROM instaleren) maar ik bekijk het toestel hoe het out of the box komt.

Naast de Apple iPhone 3Gs (en binnen kort de iPhone 4) moet ik dus op zoek naar een tweede toestel. De Samsung Galaxy S was een heel leuk toestel en is zeker een kanshebber, hoewel ik andere opties ook nog bekijk.

Wordt zeker vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten